Aanmelden

Wordt uw kind binnenkort 4 jaar en bent u op zoek naar een geschikte basisschool?

U bent van harte welkom om bij ons te komen kijken op CBS de Triangel. Voordat u uw kind bij ons aanmeld geven we graag een rondleiding op onze school, binnen Kindcentrum OPwierde. Tijdens deze rondleiding kunnen we vertellen hoe wij werken op school, wat onze visie is op onderwijs en hoe we dit onderwijs inrichten. Tijdens dit gesprek is er, voor u als ouder(s), alle ruimte om uw vragen te stellen. Als school zullen we dat gesprek ook gebruiken om te kijken of we aan de(leer)behoeftes van uw zoon/dochter kunnen voldoen, om het kind te kunnen plaatsen. De inschrijving kan daarna plaatsvinden.

U kunt vrijblijvend een afspraak maken door te bellen met 0596-680023 of te mailen naar cbsdetriangel@ommeriek.nl. U kunt vragen naar mevr. Petra Briek, directeur van onze school.

U kunt ook klikken op contact om uw gegevens achter te laten en dan nemen wij contact met u op.